Tonight is going to be THE night

2010-10-16 - 16:01:06
Nu jävlar är jobbet avklarat, KPK:n va galant (har haft ganska tur)! OCh nu är jag hemma, ska snart börja välja kläder inför ikväll. Ja det kommer ju gå bra, haha jag har inga festkläder som jag skrev i inlägget innan och ingen fantasi! Det gör inte saken bättre men som jag skrev till Malin igår när vi typ bara önskade att det skulle vara lördag eftermiddag:


Så får jag ju faktiskt vara glad med att konstatera att 5 steg av 8 är avklarade och 3 kvar! YEEEY! Ikväll komemr bli jätteku, det ska bli kul tänker inte låta något förstöra det :) älsklingen Merre är hemma och jag ska vara omringad av massa roligt folk och kanske t.om. spåra?! Haha nejdå lite lugnt, PARTYYY!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0