1 termin och minst 2 år till

2010-10-15 - 00:18:34
Okej måste börja detta inlägg hatiskt! Jag kommer till skolan och ska lämna tillbaka min mattebok som jag lånat av biblioteket för att sen låna den igen (då tiden var slut). NEJ MEN VET NI VAD SOM HÄNDER!? Någon liten *** har ställt sig i kö på boken så jag kan inte låna om den utan får vänta en månad?! Det betyder att jag inte kan sitta hemma och plugga under veckorna eller hänga med på lektionerna för jag har ingen bok?! Jag som redan ligger efter och tänkte ta mig i kragen och sätta igång... Om jag inte klarar MaC denna termin har jag ju iofs nästa också, och trösten där är väl i så fall att Andreas också ska gå kursen då, han har alltid varit en favorit även fast man inte riktigt kan sätta fingret på honom! Samtidigt kommer jag dock känna mig så jävla misslyckad, det ena väger väl upp det andra iaf.. Vad är det med mig och mina "andra chanser" när det gäller skolan? En termin matte sen 2 år högskola! YEEEY betyder det 2 terminer matte och 4 års högskola då ? Daniella, nog upp till dig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0