Måndag

2010-10-18 - 13:06:27
Fan vad skönt det är att sova, men det är fan inte lika skönt att gå upp när man inte har något speciellt att gå upp till. Jag är fast besluten om att jag måste jobba mera, därav söka ett till jobb. Man blir så rastlös, helger och extra är bättre än ingenting, men jag vill ha mer! Iaf en deltid på kanske 25 h/veckan..
Idag som ni antagligen förstod har jag inget speciellt planerat, vaknade upp första gången runt tjugo i åtta då Jocke bokstavligt talat går runt och sjunger? Hallå jag sover?! Han skulle till jobbet, och som tur var kunde jag somna om. vaknade strax före tolv någon gång. Och de planerade är att duscha, slänga sopor och gå ner till centrum för att lämna filmerna jag hyrde igår. Den ena var sjukt rolig och den andra bara äcklig. INte på et läskigt sätt utan bara äcklig en 60 årig gubbe som går runt och pippar 18-åringar?! Usch. Har jag ork ska jag ta tag i garderoben ikväll också..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0