Det blev hemmakväll

2010-10-15 - 23:25:14
Det jag älskar med hösten är hur mysigt det blir, kallt ute varmt inne. Ger den där myskänslan ljus är tända överallt och mysnivån blir hög där under filten med en kopp te! Jag gillart! Inte tala om alla fina färger som är på hösten som alla pratar om, vinden skulle jag dock kunna ta bort.

Kom nyss ut ur duschen och sitter i min nya svarta mjukisdress, fan gudomligt hur underbart det är med myskläder! Dock måste jag börja prioritera mina inköp. 60% av min garderob är mysklder/sov t-shirtar haha! Illa.. Kvällen för mig bjuder på lasagne en film och sedan varm choklad! Och lite mer data antagligen ;)

Bild från efterfest hos Jimmy Karlsson med Malin, Joel, Johan Äbba etc..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0