Fix & trix

2010-10-14 - 12:27:23
Godmorgon! Vaknade för ca en timme sen av mami som tyckte att det är dags för mig att börja gå upp i tid! Haha, hon har nog rätt. Vad händer idag? Jo ska snart röra mig ner mot Bålstas mittpunkt, centrum. Cigaretterna är slut, fanns inget kaffe hemma och efter att lämnat filmerna som hyrdes igår så blir det matte C igen. Så äckligt besviken på mig själv jag förstår inte varför jag inte pluggar, det handlar ju förfan om min framtid, den avgörande kursen för att komma in där jag vill liksom. NEJ, FY!!! Orkar inte ens tänka på det, förhoppningsvis efteråt kanske jag beger mig in till stan eller Bromma för att inhandla min nya kärlek (om jag kan ha dem, hehe).. Nu ska jag göra mig iordning!



Hittade en bild på mig (i Mickis blogg) i väntan på första tåget hem efter vår studentskiva på PURE, haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0