Smeknamn

2010-10-15 - 02:32:31
En sak jag alltid tänkt på är att jag har aldrig haft ett riktigt smeknamn, skittråkigt! Visst har jag haft smeknam och har, men inte på det sättet som när man kallas sitt smeknamn dagligen. Haha sämst på att förklara men typ Alexander-Alle, Alex eller Daniela - Daggen eller Rhebecca - Beccis, Becca eller Tobias - Baggur  eller Fredrik - Merre. Ja ni hajar, vanligt som ovanligt smeknamn.

Jag har nog haft/har en del men har egentligen alltid velat ha ETT, som man bara kallas för helt enkelt.
Smeknamn jag har/haft: Nellan, Nella, Nellish, Ella, Dani, Danni, Danne, Fido, Cnn (Ville veta/visste allt om alla i gamla dar) Daniboy har tom uppkommit. Haha ja du inga jag är stolt över men fan ETT hur svårt kan de va?! Nu är det alltid Daniella, eller Ella för familjen. Haha oj vad stort jag gjorde det hela haha, bara något jag tänkt på helt enkelt :)

PS. Har  ALLTID velat heta Alexandra, för att också bli kallad Alex. Älskar det på en tjej! Rätt tjej! Mig! HÖÖÖH! Godnatt Zzz Z zZ Zz z Z


Bilden kommer bara för att jag längtar! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0