Chockad?

2010-10-11 - 12:19:36
Haha okej, jag sitter vid datorn varje dag vid MINST ett tillfälle!! Ofta vet jag itne ens vad jag ska göra inne utan surfar runt tittar på vad man ska köpa, bloggar och annat kul. Men sen tar det bara slut på idéer, men jag sitter kvar vid datorn och ändå bloggar jag inte! Haha jag har ingen aning om varför, men det är så det har blivit..
För att komma till saken, jag har inte uppdaterat mycket alls, skriver om helt oviktiga saker, och bara typ torkar ut min blogg. Men från ingenstans har statistiken ökat drastiskt och folk jag inte känner har kommenterat! HAHA! Jaa oj 4-5 kommentarer, men ändå! Jag är van att typ se Lina & Sandra lämna ett spår! :) Sjukt kul va de iaf.
Söndag, jo vad har jag gjort.. Jobbat :) Gick riktigt bra hade en KPK på 735kr och undkl. på 150% lite kul. Efter jobb, vart det lunchdejt med Sandra, och därefter begav vi oss till Lina för en kopp te och massa tjejsnack! Riktigt mysig söndag med perfekt sällskap!
Funderar på att göra ett inlägg med "månadens köp", eftersom jag inte visat någonting alls i bloggen?
Jaja det här är tredje gången jag fått skriva detta inlägg, klickar bort mig för snabbt. Skulle kommit upp igårkväll!!
OFF TO BED!! PUUSSSSS!!!
Postat av: Anonym

:D

2010-10-11 - 16:50:28
URL: http://ninass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0