Hemmakväll?

2010-10-15 - 20:42:17
Dagen har varit bra faktiskt, trevligt sällskap fram till jobbet, och på jobbet rann tiden iväg hade saker att göra hela tiden och KPK:n var helt okej. Efter jobbet tyckte jag det var dags att hälsa på "plastfarsan" Micke, så åkte upp dit med Ronja och lagade middag tillsammans och drack ett glas, mingla lite lätt. Fan vad fint han har gjort i huset, om man tänker på tapeter och hans små fiffiga ideér, hans inredning däremot skulle jag vilja ändra lite på här och där. Men huset ger mig myskänsla, antagligen för att det är där jag i stort sett är uppväxt. Mycket minnen...

Nu sitter jag i alla fall hemma, Mamma har Malin på besök och jag sitter med dem i köket, dock är jag nog inte så social just nu eftersom jag har datan på bordet, eh eh eh... Nej nu skriver Lina: "HINKAAAAA" för att citera, så måste kolla vad det är hon försöker få fram :) Hörs senare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0