Solning & Alsolsprit

2010-10-15 - 10:10:42
Nu jävlar! Jag gick upp tidigt idag för att gå upp och sola med Malin och Pillan, men när jag väl är uppe så kom jag på att jag inte vill gå ut såhär, mindre sagt att dem ska se mig utan smink, haha! Nu tänker ni shit vilken töntig tjej, men nej! Tro mig jag har mina anledningar för tillfället, annars brukar jag inte bry mig i överhuvudtaget! Jag brukar gilla det! Utan smink (låter lite, monster) medans Au Natural (låter ganska vackert). Planen blev iaf att jag går och solar lite senare bara helt enkelt, och hoppas inte stöta på någon på vägen! Nu jävlar vad jag ska torka ut huden, solning och sen när jag kommit hem blir det alsolsprit i massor!
fan vad äckligt det låter, kan tänka mig vad ni får upp i huvudet, vad är det hon har? Haha Puss på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0